El passat dimecres 3 de desembre va tenir lloc la reunió de delegats amb la nova Junta de l’AFA i l’equip directiu de l’escola. A banda dels diversos temes tractats i decisions preses, que podeu consultar aquí amb detall, a continuació us fem un resum dels assumptes que poden ser més interessants per a vosaltres.
En primer lloc, es va fer la presentació de la nova Junta, tot i que encara hi haurà 5 antics membres que acompanyaran els nous amb les tasques de traspàs.
Després es va parlar de les funcions dels delegats i les delegades a partir d’un document redactat per l’escola i que penjarem al blog perquè tothom en tingui coneixement. Es va proposar fer una revisió del document a partir de les noves funcions proposades, que ja trobareu incorporades al nou document.
A continuació vam tractar el tema del concert de Nadal i d’aprofitar l’ocasió per col·laborar amb la Marató de TV3. Després de pensar en diferents opcions de participació, es va optar perquè els nens i nenes facin un punt de llibre amb el tema “menjar sa” i que aquests punts de llibre es venguin el mateix dia del concert amb la voluntat. O sigui que del dia 14 al 17 de desembre es recollirà a la classe el punt de llibre dels nens.
Després vam passar a tractar el tema del mercat d’intercanvi de roba, que com ja us deu haver arribat, serà el dia 18 de desembre a la sortida de l’escola. Els diners que es guanyin aniran destinats a projectes educatius i d’infraestructura de suport a aquests projectes. (sempre amb la coordinació de l’escola).
I va arribar el torn dels precs i les preguntes en què cada delegat/ada va exposar els temes que preocupaven les famílies. Així, es va tractar el tema de les “boletes” que s’inflen; de l’aigua freda de les dutxes que pateixen els nens de 3r; del berenar dels més petits (de P3); del peix fresc dels dilluns; dels sopars que es proposen; dels abrics a l’hora del pati dels més petits; dels altaveus de l’escola; del traspàs de les classes a la piscina i de la necessitat d’obrir el llum al porxo quan els nens surten de preesportiu.
Tot això va quedar ben anotat per la direcció de l’escola i molts dels temes ja estan resolts.
Un cop acabat amb el torn de precs i preguntes, es va informar que hi ha comissions que necessiten gent i que són les següents: extraescolars, marxandatge (samarretes), autocar, casal d’estiu i colònies i camí escolar.
I ja per acabar amb la reunió, la direcció ens va recordar que hi ha molta roba perduda a l’escola. I es demana la cooperació del pares per recuperar-la i conscienciar els nens i les nenes perquè tinguin cura de les seves coses.
I finalment ens van comunicar que hi hauria una segona reunió amb els delegats/ades per tractar aquells temes que puguin interessar a les famílies de cara a poder fer-ne un monogràfic i donar-los la informació que necessitin.
I aquí es va donar per tancada la sessió.
Us mantindrem informats del que faci referència al que s’ha tractat en aquesta reunió i també de les properes reunions que es convocaran.
Gràcies per la vostra atenció.