Home / Blog antic 2006-2014 / AFA / Acta reunió delegats, direcció i nova junta de l’AFA

 

Imatge acte 3.12.15Hola a tots!

El passat dimecres 3 de desembre va tenir lloc la reunió de delegats amb la nova Junta de l’AFA i l’equip directiu de l’escola. A banda dels diversos temes tractats i decisions preses, que podeu consultar aquí amb detall, a continuació us fem un resum dels assumptes que poden ser més interessants per a vosaltres.

En primer lloc, es va fer la presentació de la nova Junta, tot i que encara hi haurà 5 antics membres que acompanyaran els nous amb les tasques de traspàs.

Després es va parlar de les funcions dels delegats i les delegades a partir d’un document redactat per l’escola i que penjarem al blog perquè tothom en tingui coneixement. Es va proposar fer una revisió del document a partir de les noves funcions proposades, que ja trobareu incorporades al nou document.

A continuació vam tractar el tema del concert de Nadal i d’aprofitar l’ocasió per col·laborar amb la Marató de TV3. Després de pensar en diferents opcions de participació, es va optar perquè els nens i nenes facin un punt de llibre amb el tema “menjar sa” i que aquests punts de llibre es venguin el mateix dia del concert amb la voluntat. O sigui que del dia 14 al 17 de desembre es recollirà a la classe el punt de llibre dels nens.
Després vam passar a tractar el tema del mercat d’intercanvi de roba, que com ja us deu haver arribat, serà el dia 18 de desembre a la sortida de l’escola. Els diners que es guanyin aniran destinats a projectes educatius i d’infraestructura de suport a aquests projectes. (sempre amb la coordinació de l’escola).
I va arribar el torn dels precs i les preguntes en què cada delegat/ada va exposar els temes que preocupaven les famílies. Així, es va tractar el tema de les “boletes” que s’inflen; de l’aigua freda de les dutxes que pateixen els nens de 3r; del berenar dels més petits (de P3); del peix fresc dels dilluns; dels sopars que es proposen; dels abrics a l’hora del pati dels més petits; dels altaveus de l’escola; del traspàs de les classes a la piscina i de la necessitat d’obrir el llum al porxo quan els nens surten de preesportiu.
Tot això va quedar ben anotat per la direcció de l’escola i molts dels temes ja estan resolts.
Un cop acabat amb el torn de precs i preguntes, es va informar que hi ha comissions que necessiten gent i que són les següents: extraescolars, marxandatge (samarretes), autocar, casal d’estiu i colònies i camí escolar.

I ja per acabar amb la reunió, la direcció ens va recordar que hi ha molta roba perduda a l’escola. I es demana la cooperació del pares per recuperar-la i conscienciar els nens i les nenes perquè tinguin cura de les seves coses.
I finalment ens van comunicar que hi hauria una segona reunió amb els delegats/ades per tractar aquells temes que puguin interessar a les famílies de cara a poder fer-ne un monogràfic i donar-los la informació que necessitin.
I aquí es va donar per tancada la sessió.

Us mantindrem informats del que faci referència al que s’ha tractat en aquesta reunió i també de les properes reunions que es convocaran.

Gràcies per la vostra atenció.

 

Deixa el teu comentari

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *