Mare i pare del DMS: Susanna Garachana i Lluís Villanueva, actors i… contacontes a la biblioteca

Ja sabeu que ens agrada donar-vos a conèixer, amb una excusa o una altra, els pares i mares de l’escola que sempre tenen alguna cosa interessant a oferir-nos. Aquesta vegada li toca a aquesta parella d’actors i també pares de dos nens de P5 i 3r. Són la Susanna Garachana i el Lluís Villanueva.

IMG_1292

El Lluís ha fet televisió, teatre i cinema. En el món de la televisió, ha sortit a unes quantes sèries. Va debutar amb Plats Bruts, però també el vam veure a Porca Misèria i ara, cada migdia, el veiem a La Riera on interpreta en Martí, una “espècie de Sr. Grey a la catalana”. Pel que fa al cinema, la seva pel·lícula més recent és Los últimos días, dels germans Pastor. I del món del teatre, la llista d’obres on ha participat és molt llarga, i per tant, només en destacarem algunes: L’avar, de Sergi Belbel, Woyzeck, d’Àlex Rigola, El rei Lear, de Calixto Bieito i, més recentment, El nom, dirigida per Joel Joan. No està gens malament, oi?

A més a més, ara i fins al 12 d’abril el podem veure a L’art de la comèdia, a la Sala Gran del TNC. És un obra de l’italià Eduardo de Filippo dirigida per Lluís Homar… Us la recomanem molt i molt!

A la Susanna també la vam veure a la televisió a Plats Bruts i a El cor de la ciutat i, recentment al cinema, amb la pel·lícula Los Pelayo, d’Eduard Cortés. Ara, estrena espectacle. És Maldita fortuna, dirigida per Paco Mir i que s’estrena al Teatre Apolo l’11 de març. 

Però de fet, el que veritablement us volíem explicar del Lluís i la Susanna és que els podrem veure de ben ben ben a prop a la biblioteca de l’escola el dimecres 4 de març, a les 16.45 h. Representaran per als nens i les nenes de l’escola un recull de contes amb una selecció molt acurada i feta amb molt de “carinyo”. Us hi esperem a tots, grans i petits… deixeu-vos sorprendre perquè ens han avançat algun secret i això promet! I no tots els dies tenim uns pares de l’escola fent de contacontes!

Moltes gràcies Susanna i Lluís!

3 Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Categories

Subscriu-te al blog