La Comissió de Gestió de Manteniment és l’encarregada de supervisar que les infraestructures de l’escola, tant físiques com tecnològiques, estiguin en les millors condicions possibles. Per això, se’n fan revisions regulars i es gestionen grups de treball encarregats de portar a terme les tasques de millora adients. L’AFA i la Direcció de l’escola han d’aprovar totes i cadascuna de les actuacions.
El Consorci d’Educació de Barcelona (Generalitat + Ajuntament) és l’entitat encarregada de fer el manteniment dels edificis escolars de la ciutat i de gestionar-ne la neteja i el subministrament. A causa de les restriccions administratives, ha minvat molt la capacitat operacional del Consorci i, per això, durant un temps indeterminat només solucionaran els temes més urgents. Des del curs 2011-2012, un grup de famílies de l’escola s’encarrega d’evitar que l’escola es vagi malmetent poc a poc.
Es fan revisions regulars i es gestionen grups de treball encarregats de portar a terme les tasques de millora adients. L’AFA i la Direcció de l’escola han d’aprovar totes i cadascuna de les actuacions. Un cop l’any s’organitza l’Operació ITV, que és una diada de treball cooperatiu per fer una escola millor, més bonica i més segura.
L’única aportació que han de fer els que vulguin col·laborar és dedicar-hi algunes hores de treball!!
Comissió : Àlex Soler, Àlex Roig, Ramón Caba, Sebas Martínez, Josep Lamesa i Edu Espinosa de los Monteros.
Email: mantenimentDMS@gmail.com