SERVEI DE TRANSPORT D’AUTOCAR 2024-25

Aquest servei de transport és necessari per moltes famílies del centre per poder conciliar vida laboral i familiar, donada la distància de les seves llars respecte l’escola. És un servei imprescindible tot i l’extra en despesa econòmica que comporta. A la nostra escola, el servei d’autocar està compartit entre les escoles públiques Dolors Monserdà-Santapau, Costa i Llobera i Tàber, gestionat per les comissions de transports de les associacions de famílies d’alumnes de les tres escoles. L’empresa de transports contractada actualment és GrandLordbus SL. Empresa amb la que, enguany, ja fa 10 anys que treballem plegades per oferir el millor servei possible pel conjunt de famílies.

 

Tota la informació (normativa i preu del servei) la podeu veure a la normativa 2024-25.

El servei consta de 3 rutes de matí i de tardarutes de referència curs 2024-25

Aquestes rutes es configuren cada curs en funció de les famílies usuàries inscrites dins el termini d’inscripció establert. Un cop confeccionades, són validades per la Guàrdia Urbana de Barcelona i no poden ser modificades durant el curs (excepte casos degudament justificats).

Actualment s’ofereixen dues modalitats de servei: servei complet (matí i tarda) o mitja ruta (només matins o només tardes).

La inscripció al servei es fa a final del curs escolar de cara al curs següent. Si voleu fer la inscripció un cop iniciat curs, consulteu les rutes de referència i escriviu directament a l’empresa de transports per tal que us confirmi que hi ha plaça a la ruta seleccionada i formalitzar la inscripció.

A l’alumnat de I3 que comenci a utilitzar el servei des de principi de curs, no se’l cobrarà la mensualitat de setembre, d’aquesta manera podrà fer una adaptació progressiva al servei d’autocar.

 

ATENCIÓ! NOTA PER A FAMÍLIES USUÀRIES

Voleu fer canvis en el servei contractat?

  • Sí, vull fer una modificació puntual dins la pròpia ruta habitual: Doncs has d’avisar directament al monitor/a de l’autocar i en cas que sigui necessari fer reforç via agenda escolar.
  • Sí, vull fer una modificació de la rutina habitual (de caràcter permanent o puntual, modificar dades personals o algun altre aspecte):Has d’avisar l’empresa de transports amb un mínim de 3 dies naturals d’antelació a través del següent formulari: https://goo.gl/forms/VCW2j20L0ypRmXBW2

Vols comunicar una incidència, plantejar algun dubte o fer algun suggeriment?

Sí, vull comunicar una incidència / vull preguntar algun dubte / vull proposar alguna millora: Si vols fer alguna d’aquestes gestions o comunicar algun altre aspecte de caràcter no habitual pots omplir el següent formulari: https://goo.gl/forms/bduIM1fiAJEnk93y2

 

 

DADES DE CONTACTE DE LA COMISSIÓ DE MOBILITAT I L’EMPRESA DE TRANSPORTS

La Comissió de Mobilitat de l’AFA de l’Escola Dolors Monserdà-Santapau està formada per pares i mares de l’escola.

  • Vocals: Borja Sans, Maria Aran i Laura Marco
  • Contacte comissió servei autocar (DMS + Tàber + Costa i Llobera)transports.taber.dms@gmail.com
  • Empresa: Grand Lord Bus, SL, tel. 93 580 12 26 / 646 452 530, info@grandlordbus.com. Tlf. monitora DMS: 672 232 996