Home / Què és l’AFA? / Gestió de Manteniment

 

La Comissió de Gestió de Manteniment és l’encarregada de supervisar que les infraestructures de l’escola, tant físiques com tecnològiques, estiguin en les millors condicions possibles. Per això, se’n fan revisions regulars i es gestionen grups de treball encarregats de portar a terme les tasques de millora adients. L’AFA i la Direcció de l’escola han d’aprovar totes i cadascuna de les actuacions.

El Consorci d’Educació de Barcelona (Generalitat + Ajuntament) és l’entitat encarregada de fer el manteniment dels edificis escolars de la ciutat i de gestionar-ne la neteja i el subministrament. A causa de les restriccions administratives,  ha minvat molt la capacitat operacional del Consorci i, per això, durant un temps indeterminat només solucionaran els temes més urgents. Des del curs 2011-2012, un grup de famílies de l’escola s’encarrega d’evitar que l’escola es vagi malmetent poc a poc. I així, per exemple, un cop l’any s’organitza l’Operació ITV, que és una diada de treball cooperatiu per fer una escola millor, més bonica i més segura. Si teniu ganes de col·laborar-hi amb l’aportació d’hores de treball, hi sereu benvinguts/des.

Comissió : Àlex Soler, Àlex Roig, Ramón Caba, Sebas Martínez i Edu Espinosa de los Monteros.

Contacte: mantenimentDMS@gmail.com